Cyd Bir hayvan aşığı olarak yazmak istedim. Söylediklerimi lütfen yanlış anlamayın farklı fikirler danışmak için yazıyoruz sonuçta buraya.. Hepimizin bildiği hayvan psikolojisi diye bir şey var ki söz konusu kediler olunca iş biraz daha değişebiliyor. Bazı köpek türleri ve kedilerde doğum sonrası kıskançlık gelişebilir ilk zamanlar çok iyi gözlemlemenizi tavsiye ederim. Bir yakınımızın minnoş kedisi o kadar sakindi ki inanamazsınız, ama küçük yeğenime kıyıda köşede bir yerde çocuk tabletle oynarken (yani bir sıkma bir rahatsız etme durumu yok) bacaklarına saldırırcasına yapıştı ve zor ayırdık. Meğer kedinin çocuk fobisi varmış bizden sonra bir kez daha başına gelmiş.. En çok kedinin sahibi şaşırdı bu duruma. Amacım kötü bir mesaj vermek değil size. Bebekliğinden beri bakanlar bilir kedisinin kişiliğini, ancak "2 ay önce sokakta buldum" , "bir yakınım yeni verdi" gibi durumlar için yazıyorum bunu kedilerini henüz tam tanımayanlar için. Sonuçta her insan gibi her kedininde bir psikolojisi, kişiliği var. Gözlemlediğiniz bir sıkıntı olmazsa sonuna kadar istemeyenlerin karşısında durun onlar bizim canımız sevgiler🙏🏻