Sumeyyye Benim kedim var 2 yaşında elimde büyüdü. Çocuğum doğduğu zaman şahsen kedime üzülüyorum bebekler mıncırıklıyo çünki 😄 zarar veren kedi köpek görmedim ben. Ya da tüyünü yuttu da öldü ne biliyim ciğerine kaçmış şöyle olmuş hiç rastlamadım. O yüzden aynı düzende devam edicez değişen bişey yok kedim tabiki benle yaşamaya devam edicek🤷🏼♀️
Suzitosuzi Cyd ay saçmalama sorduğun soru mu?? Benim de evimde kedi var 1.kızım daha doğrusu bana da diyen çok o benim evladım diyorum ağızlarının payını ver kulak vereceğine beynine girmesinler 😌 Ama sevmiyorsan da sahiplendirr sokağa atma sakın
Meryem74 Benimde 1 aydır siyam kedisi var evde aşılarını yaptırdık herşeyi ile eşim ve çocuklar ilgileniyor tüyü zararlı doğum yapınca gönder diyorlar eşim kesinlikle göndermez varsa yoksa 🐈 bazen kıskanıyorum yalan yok 🏠 maskodu oldu
Yaseminhan Cyd benimde kurt köpegim var evde beslediğim düşün 😁 hayatta vermem .. doktoruma sordum kedi besliyosaniz dışkısında bir parazit var onun için bi test yaptırın sadece demişti seninde aklında olsun en kötü o testi yaptirirsin. Zaten asili oldukları sürece hicbir sorun yok bebekle aynı yerde yalnız bırakmamak yeterli ☺
Marvel Cyd hayvanlardansa insanlar inanın çooook daha zararlı! :) aşıları olan bir hayvanın bebeğe zararı değil çooookça faydası vardır.
Gulcag Cyd bende besliyorum canım doktoruma sordum traş ettir sorun olmaz rahat ol hayvanla yaşayan çoçuktan korkma dedi. Emeklemeye başladığında da yere temiz örtü ser yeter 😍
PnRTurK53 Cyd onlar hiçbitmiyorlar 3 yıldır benimle beraber kedim çocuklarıda hiç sevmez ama sevmez derken zarar vermez eve çocuk gelince hayvan sadecekorkup sürünerek biyere saklanır çocuk gidene kadar çıkmaz yakalanırsa yine hiç bişey yapmaz ama vay efendim bebeği kıskanır diyip boğar diyene bile denk geldim 🙄 bebek gelişimi açısından okadar faydalılarki oda benim çocuğum de sustur önünü alamazsın
Gnsll Benımde kedım var ve iran okdr tuylu kı ara ara kestırıyoruz asılarını yaptrdıgınız surece bı sıkıntı olmaz bende hmıleyım 25 haftalık bende eşimde cok aevıyoruz insan evladından vazgecemez bence bana da herkes ver dıyo ama asla veremem canımınıcı o benım suan sadece tuvaletını temızleyemıyorum kumun tozunun bebege hamıleyken zararlı oldugunu duydum esım temızlıyor hamıle kalmadan da su toksoplazma testlerını falan yaptırdık sorun cıkmadı yazık gunah okdr sevıyoruz kı o da bızı cok sevıyo 2. Oglumuz gelıyo dıyoruz 😍
MelekCeylanKaplan CAnım benım de evımde kuşum var konuşmayı ogrendı 36haftalık hamıleyım vaktımın cogunu evde gecırıyorum sankı kucuk bır çocuk gıbı hergun oyun oynuyoruz stresımı onunla atıyorum sus esyası degılkı bı köseye atalım eşım bıle dıyo kımseye vermeyelım kalsın burda dıe ama aılemlee esimin ailesi bızı anlamıyo çocuk doğmadan gıtsın cok zararı var dıe ben gönderememkı cok uzulurum emegım cok uzerınde elın yabancı ulkelerınde kopek kedı kus beslıyolar yenı doğmuş bebeklerle bızımkıler olunca gönder ver bırısıne oluyo hayvanların ne zararı olabılırkı
Neroizm Cyd ben varim. İnsanlar ne derse desin asili benim oglum sariliyorum, opuyorum, insan ikinci geliyor diye ilk evladini boslar mi evden atar mi? Kulak asmayin.
Mltmstf Cyd Ahh ahh bu aile bireylerimiz yok mu ki en çok onlar anlar bizi ama işte işlerine gelmiyor 🙄🤭