Findukli_Lokum nur34_ benim gögüsler salınmaya alıştığı için sütyen içine girince çıkarrrr beniğğğ diye bağrıyorlar resmen 🤣
nur34_ Findukli_Lokum 😄valla hic aliskin degilim bn sutyensz gezinmeye hatta gecelik altina bile giyyrm o derece
Findukli_Lokum nur34_ ay naptın bacım onlarında özgürleşmeye ihtiyacı var 🤣 ben de sütyensiz gezemezdim hamilelikten önce ama gece çıkarırdım illaki
sinoli Findukli_Lokum Ben e-bebek’ten kaplı emzirme sütyeni aldım çok memnunum kurutmaya vs. falanda attım hiç bişey olmadı f/p ürünü 🤌🏼 Ama lcw emzirme sütyeninden uzak durun🤗
Findukli_Lokum sinoli teşekkür ederim 🌸 bayadır yoktunuz sanki ya da ben denk gelmiyordum doğum yaptınız mı yakınlaşmıştı sanki öyle hatırlıyorum
Summerwine sinoli ay canım neden LCW için öyle dedim.Ben de bugün aldım kargom geldi ama bir beden daha büyük almak için iade edicem de.
sinoli Findukli_Lokum Evet doğum yaptım teşekkür ederim, buralardayım aslında kullanıcı adımın tanıdık gelmesi yokluğumun fark edilmesi hoşuma gitmedi değil onun içinde teşekkür ederim 🫶🏼
Nhlhmz11 Findukli_Lokum benimde çok büyük değil ama büyüktü , hamileliğimin başından beri baya büyüdüler , ben büstiyer tarzı olanlardan kullanıyorum yok gibi çok rahat tavsiye ederim
Findukli_Lokum sinoli gözünüz aydın çok sevindim, hayırlı sağlıklı ömrü olsun yavrunuzun 🥰 bazı kullanıcılar yer ediniyor ben de siz de öylesiniz ne demek 🌸
sinoli Summerwine Hiç toplamıyor göğsü açıkcası penye olanlardan mı aldınız? Sizin aldığınız farklıdır belki ama e-bebekte daha toplu duruyor Lcw’den aldığım babaanne gibi gösterdi benimkileri büyük diye 🤣
Summerwine sinoli bı tanesi penye gibiymis,bı tanesiydi cupluydu ama doğum sonrası gogsum sütle büyür diye bir beden daha büyük alayım dedim.Penye gibi olan hoşuma gitmedi benimde😁e bebeğe de bakayım ama
sinoli Summerwine Acaba hangi model benimki de penye ama içi kuplu bide süngeri kayıyor sürekli düzeltmeniz lazım her yıkama da eğer aynı modelden bahaediyorsak 🤷🏻♀️
Summerwine sinoli o şekilde değildi.Oyle bir tane sporcu sütyenim var her yıkamadan sonra düzeltmek gerekiyor🙃