Findukli_Lokum Karman34 e o zaman ben hiç almıyım çünkü 85D takıyorum şimdi kesin 2 beden büyüdü, çamaşırlarda iade olmuyor doğru kötü olmuş
Gizemli Findukli_Lokum Ben şu an bile o üst kısmı giyiyorum, yok gibi rahat. Bedeninizden biraz küçük alsaniz olabilir, bayağı düz duruyor yani
Liliales Findukli_Lokum ben de aynı durumdayım evdeyken yarım atlet sporcu sütyeni tarzı şeyler giyiyorum. Tamamen sütyensiz olunca ağrı yapıyor göğüslerimde. Bunlar hem rahat hem de toparlıyor sarkmıyor
zezenur Findukli_Lokum ben kapsız aldım gayet kullanışlı ve rahat ama kendi bedenimizden iki beden büyük almanızı öneririm
Aysegul0747 ikimelekannesi45 evet pedli içinde bazen yerinden oynuyor ama düzeltebiliyorsnuz ve çok guzel tutuyor
nur34_ Findukli_Lokum 😁benimde buyuk tu zaten tam buyuduler evlendikten sonra simdi hamilelikten sanirim biraz daha buyuduler ama salamiyrm bn kuzum gogus uclarim agriyor ya
Findukli_Lokum nur34_ benim gögüsler salınmaya alıştığı için sütyen içine girince çıkarrrr beniğğğ diye bağrıyorlar resmen 🤣