Bta benimde açlık tokluk ve 3 aylık şekerim normal çıkmıştı suyuda normal ama bugün yükleme yaptırdım 1. Saat sınırda çıktı 2. Saat iyi çıktı diyet verdi yürüyüş önerdi çok yüksek olursa insülin kullanıyorlar şekerin varsa ve önlem alınmazsa daha kötü sonuçları var