Ahsenn031013 eger şeker hastasıysanız rvde zaten ööçüm yapıyorsanız şeker testi istemez ama evde kontrol etmiyorsanız yaptırmanız gerekiyor çünkü yüksek şeker yani fark etmediginiz yükske şeker gebelk zehirlenmesine yol açıyor oyüzden mutlaka doktorunuzu dinleyin