emine87 Ben günde 3 tane falan rennie alıyordum elma muz süt soda herşeyi denedim geçmiyordu. Doktorum en son bana mide koruyucu yazdı sabahları aç karnına 1 tane alıyorum bir daha hiç olmadı. İsmi rebel doktorunuza danışın tavsiye ederim beni çok rahatlattı.
Hilalr irem-52 birde bı tane hap var rabelis diye dayanamayacak şekilde yanmam oluyordu ne gaviscon şurup ne başka bişey ise yaramıyordu aç karnına bir tane içiyorum 3 gün oldu kullanıyorum gram yanma çok çok şükür keşke en başından beri bu hapı kullansaydim süt de iyi geldi ama anlık kesiyor en fazla 1 2 saat sonra tekrar başlıyordu hap sayesinde rahat uyku cekebiliyorum ama tabiki doktoruna danışıp almalısın hap sonuçta Allah korusun bişey olmasın
emine87 Hilalr benim dediğim de bu ilaç adını yanlış yazmışım siz yazınca hatırladım. mükemmel bir ilaç gerçekten.
Hilalr emine87 evet bana doktor ilk yanmam başladığında gaviscon şurup verdi ama hiç faydasını görmedim şişeyi kafama dikliyordum artık faydasını göremedim en son kontrole gittiğimde konuştum doktorla ise yaramadığını çok fazla olduğunu söyledim anında kesecek hap yazacam dedi keşke en başından beri bu hapı verseydi o kadar ay yanmalarla geçti ona üzülüyorum
blacklil irem-52 Çiğ sarımsak,turşu,salça tüketiyorsan tüketmemeni tavsiye ederim ben bunları yediğim zaman çok fena midem yanıyordu. Birde ayva iyi geliyordu,deneyebilirsin 🫶🏼
Esracnplt irem-52 33+6 oldum 3 gündür bende de geri döndü uyutmuyor rahat ettirmiyor ama hangi yolundenesem kalıcı çözüm olmuyor🤦🏻♀️ 17.haftada oluyodu her sabah 1 kaşık ballı zencefil rendesi yutarak çözmüştüm. Bu hafta tekrar başladı geçmiyor:(
Linraem Rabelis içiyorum bende her sabah çünkü benim mide infilak etmişti artık rennie falan çare olmuyordu doktoruna danış belki o da sana hap verir
Basakaltunsoyy _habibe ben de 8 haftalığım benim de tek sorunum mide yanması kazınması cok kötü bir şey
aygm34 irem-52 rennie ilaç canım kesinlikle doktor bana da bunu vermıstı şeker gibi ağzında erit anında faydası oluyor bana
Sinemsuu irem-52 gaviskon al hemen dik kafaya hemen kesiyor ben son 3aydır onla yaşıyorum elmaya yiyebilirsin elma çok ii geliyor