Bnm uzun süredir mide yanmalarim var her midem yandığında bı bardak sütü kaynatıp içine bal ekliyorum birazcık ılık hale gelince içiyorum kesinlikle rahatlatiyo. Birde kaynım doktor oda mide ile alakalı bişey olduğunda genelde zeytin çekirdeği yutmayı öneriyor en fazla üç tane olmak üzere tabi oda rahatlatıyor