1000watt Elma, ayva, maden suyu iyi geliyor bana, otururken yatarken çift yastık kullanmak yastığı mümkün olduğu kadar dikleştirmek
Snmzeda irem-52 Bana doktor gaviscon verdi. Sabah öğlen akşam ne zaman yanarsa hemen içiyorum iyi geliyor ama keşke olmasa tabi
Sinemserif Benimde 5. Haftadan başladı yanmalarım doktorum Rennie Duo şurup verdi ancak ılık süt içiyorum geçmezse şurup kullanıyorum
Cansu-26 irem-52 herşeyi denedim ama bende sadece gaviskon yaradı. Ne dedilerse yedim yok yani mahvoldum
Svdeee irem-52 benimde migde yanmalarım vardı dayanamadım doktoruma gittim miğde yanması ve bulantı için ilaç verdi o gün bugün miğde yanmam yok bulamtılarımda kesildi doktorunuza danışın derim
yasminbal91 irem-52 çok kötü bende bazen bu durumu yaşıyorum doktorumun tavsiyesiyle rennie çiğneme tableti biraz rahatlattı.
Selenayylmz irem-52 ekşi elma salatalık onlar iyi geliyor ama süt içme o geçirmiyor ve daha çok yakıyor
Btlabk Benimde 6. Haftadan beri yanmam var kustukca daha da artıyor 15. Haftadayım buraya yazmıstım rennio duo önermişlerdi içiyorum rahatlatıyor ama gecmiyor söylenen herseyi yaptım geçmiyor 😞Allah yardımcınız olsun
OnurBurcu93 irem-52 ayran çok iyi geliyor bir de ılık süt ve çiğ badem ama geçmezse rennie veya gaviscon yazıyorlar mümkün mertebe ilaç almayaya gayret edin benim 27 günüm var takvime göre ⅔ kez gaviscon içtim o direk kesiyordu
balkizinbebegii irem-52 rennie duo şurubuyla bir miktar rahatladım. Diğer her şey boş işe yaramıyor süt elma hiçbiri. Yediklerinize dikkat etmeniz lazım hamurişi kızartma baharatlı şeyler yiyorsanız sürekli zaten geçmez