Buseniizz aynen öyle valla doktorların daha çok iline geliyo sezeryan yapmak. Kimse sağlık yönünden bakmıyor ki hep maddi yönden sezeryan daha yüksek ücretli diye. Siz normal doğum isteyin Allah’ın izniyle de yaparsınız darısı da bize olsjn inşallah 😍