Yazelimm
Dlkk44 bu arada ilk kadın doğuma gidip genetik araştırma yapmak istediğimi söyledim 3 düşük yaşadığımı oda genetikten randevu açmam için yer açtı kendime randevu almıştım ama doktor eşimede almam gerektiğini söylemişti ama sağolsun iyi bir doktor du eşimdende test için kan vermesini istedi sonra sonuç çıkınca gittim 3 genimde pıhtılaşma olduğunu öğrendim