Mervee96 ben 7 +4 te en son gittiğimde acile yönlendirdi. Orada 3 kere fln tekrar tekrar ultrason la bakıldm detaylı emin olundu boş kese olduğuma. Yatış verdi odaya çıktım. Suni sancı verildi ilaçlar. Onlarla düşürdüm. Dediğin gibi pıhtı şeklinde ve sonrasında parça kaldığı için kürtaj oldum ama benm düşürmek için verilen ilaç vardı belki senin öyle değildir. İnşallah bi sıkıntı olmaz ama yine bi gitmenizde fayda var.. Rabbim yardımcın olsun 🌸