Ozlemdemir boş gebelikte rahimde kese oluşur ama içine bebek gelmez boştur. Ama dış gebelikte döllenme olur ama rahimin içine ulaşamadan tüplere veya rahimin tüplerine yakın bölgesine tutunur ve kalp atışıda görülebilen olur. Gerçek bir gebeliktir aslında dış gebelik sadece rahme kadar ilerleymez. Ama teşhisi kolay rahim boşsa ve tahlillerde gebelik varsa dış gebeliktir ameliyatla alınır. Eğer alınmaz ilerlerse tüpleri patlatabilir zararlıdır. Ama bu düşük ihtimal çok ilerlemesi lazım doktor teşhisi koyuyor zaten inşallah hayırlısı olsun sizin için.