Mervee96 senin ne zaman oldu düşüğün yeni mi. Bide yoğun mu leke şeklinde mi?
Hiç düşünmeyin ilk adeti 4 haftaya flan diyolr ama o değişebilir. Sabırla bekliycz artık. Ben hamileliği fln hemen düşünmüyorum. 3 ay flan bi geçsin tam toparlaniyim diye düşünüyorum ama nasip tabi yine