Ozlemdemir merhaba ben dış gebelik geçirdim her 2 günde Bir beta kontrolüne gittiğim için düzensiz artış vardı ve erkenden anlaşıldı dış gebelik olduğu. Sizi korkutmak istemem ama başımdan geçtiği için bilgilendirmek istedim. Eğer öyle bir düşünceniz varsa bence doktora gidin. Ben erken anlaşıldığı için şanslıydım iğne ile düşürdüler. Dış gebelikte bebek tüpte büyüyor buda zararlı kalp atışını falan duyabiliyorsunuz ama bebek tüpte rahimde değil. Kuzenimle aynı hamileydik ben erken fark ettim onda yalancı kese oluşmuştu bebeğin kalp atışlarınıda duydu ama dış gebelik miş yalancı kese oluşmuş. Onun büyük olduğu için ameliyat ile aldılar tüpü de zarar gördüğü için tüpünün birinide almak zorunda kaldılar. Dış gebelik gerçekden önemli. Sadece bilgilendirmek istedim. İnşallah bebeğinizi görürsünüz 🙏🏻🌸 bendede boş gebelik şüphesi var hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻