Arkadaşlar ben direk riskli gebelik Dr una gittim bursadayım biraz fazla para verdim muayene için ama kadın geç döllenme olabilir dedi direk kürtaj yaparak günahına girme çok erken bu karar için dedi kese boyutu çok önemli sizde lütfen başka Dr dan fikir almadan yaptırmayın ben dedim Dr a 3 gündür uyumuyorum psikolojim bozuldu bunu yapmanız hata dedi pozitif düşüneceksiniz dedi