YgzAlp2536 betulpolat inşallah yaa çok teşekkür ederim herkese sağlıklı hamilelik nasip etsin rabbim. 🌸
Sevil46 YgzAlp2536 o ağlama hissi baya sürüyor inan adet sancısı gibi düşün ağrılarını öyle ilerliyor hayirlisi olsun hakkında cnm
Htc- YgzAlp2536 en doğrusu bence kuzum rabbim şifa versin inşallah en hayırlı güzel zamanda da yeniden müjdelesin sizi 🙏❤️
Dilaraa23 YgzAlp2536 Öncelikle geçmiş olsun.. bende kürtaj oldum bebeğimin kalbi durduğu için ve aşırı korkuyordum daha önce hiç bir işlem görmedim hayatımda ama inanın boşuna korkmuşum uyuyup uyanıyorsunuz bu kadar. Sonrasında biraz regl ağrısı oluyor 2 kere adet gördükten sonrada tekrar çok şükür hamile kalabildim. Allah sizede inşallah en kısa sürede nasip etsin🌸Şöyle düşünün 9 ay da değilde 11 12. Ayda bebek sahibi olmuş gibi kendinizi motive etmeye çalışın 🙏😊
YgzAlp2536 Dilaraa23 ya sizede çok geçmiş olsun 🌸 çok zor gibi geliyo ama yazılanları okuyunca ,yaşayanlar pozitif şeyler yazınca korkum geçti sanki. Çok teşekkür ederim yazdıklarınız için,inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız. 🌸
Falancahanim YgzAlp2536 Henüz yeni kürtaj olan biri olarak konuşuyorum aynı durumdaydım içiniz ferah olsun az acılı bi işlem . Hastane odasındayım bunu yazarken ..
Ozlemdemir YgzAlp2536 öncelikle çok geçmiş olsun rabbim jnsallah hayırlısıyla nasip eder. Arkadaşımın kimi vakumla almiştilar ve hiç acı hissetmemisti
Ozlemdemir YgzAlp2536 bu arada bişey sormak istiyorum hamilelik belirtileriniz var mıydı göğüs ağrısı sırt ağrısı vs. Evde yaptığınız test koyu renk çift çizgi mi çıkmıştı. Bı farkı var mı normal gebelik belirtileriyle
YgzAlp2536 Ozlemdemir hiç bi farkı yok sabah iştahsızlık mide bulantısı çok fazla göğüs ağrısı hafif hafif kasık ağrısı ilk hamileliğmle aynı belirtiler
mnclk YgzAlp2536 bence bekleyin bana da üçüncü kese boş yerini de b genmesim dedi doktor iki hafta sonra gel bakalım dedi tekrar gittim çok şükür bebeği de kalp atışını da duyduk
YgzAlp2536 mnclk zaten hep içimde bi umut la beklemek var ama net gördüm keseyi alttan da muayene oldum daha netti doktor 8 haftalık olması lazm ama şuan bebek yok bekledik bayağı, görünmedi yine 😔
Sumeyyaaaa YgzAlp2536 merhaba öncelikle çok geçmiş olsun ben ilk gebeliğim dış gebelik ti kürtaj oldum ama hastaneden hastaneye değişiyor beni uyutmadılar. Şimdi ikinci gebeliğim doktor boş gebelik dedi haftaya da bakacak ona göre bana da kürtaj dediler. Hakkımızda hayırlısı olsun ikinci kez aynı üzüntüyü yaşayacağım içim buruk ama nasip değilmiş diyorum hep kendime.
YgzAlp2536 Sumeyyaaaa rabbim bi kolaylık versin inşallah. Hayırlısı olsun üzülmeyin demekle olmuyor ama şuan kendimi bıraktım sizi düşünüyorum. İnşallah hiç bişy hissetmeden geçer gider bu günler bian önce sağlıklı bi şeklde kıcaklarımıza alırız. Çok geçmiş olsun sizede
Sumeyyaaaa Arkadaşlar anlayan varmı boş gebelik mi gerçekden psikolojim bozuldu hep nasip diyorum hayırlısı değilmiş diyorum ama doktor boş gebelik olabilir dedi salı günü bende tekrar cuma günü başka bir doktora gittim ultrasona bakarmısınız 
Turkanorx11 YgzAlp2536 canım canını sıkma Ben de 2 ay önce 9 haftalık boş gebelik yaşadım İlaçla kürtaj olundum Sanki adet oluyorsun Ve şimdi yeniden hamileyim Allahın vardır bi bildiyi Allah en güzelini kısmet etsin sana
YgzAlp2536 Turkanorx11 Turkanorx11 hayırlı olsun gebeliğiniz inşallah bu çok güzel sağlıklı hayırlı geçer 🌸🤲🏻 çok teşekkür ederim
Seda161616 YgzAlp2536 merhaba aynı sorunla Şuan bende uğraşıyorum nette araştırdım fazlasıyla ve Dr değiştirdim size de farklı bir Dr dan fikir almanızı öneririm kese 25 mm olmadan kese boş denilemez dedi Dr ve gittiğim de o kadar güzel konuştu ki hayran kaldım ilk gittiğim Dr a göre hemen kürtaj dı ikinci Dr bence bekle dedi ve kese de minik bişey gördüğünü hemen kürtaj öneremem dedi geç döllenme olabilir dedi ümit vermek istemem size de bence bekleyin erken davranmayın
YgzAlp2536 Seda161616 ya öyle mi. Peki alttan muayene olmuşmuydunz kürtaj diyen doktor da 😔 pazartesi başka doktora giderim önce one der bakarım sonra öyle kürtaj olurum. Belkide vardır 😔 küçüktür görünmüyodr ya
Ozlemdemir YgzAlp2536 bende şuan ikici gebeligimi yaşıyorum 7 haftalık olduk henüz doktora gitmedim çok korkuyorum diş gebelikten. Bu ara çok duyar oldum etraftan da