Justice 6+5 im ben de.Benim de ara ara karın ağrım oluyor, sabahları iştahsızlık oluyor ama bulantım yok. Bir de hiç gücüm halim yok birkaç haftadır.. Haftaiçi bebeği görürüm inşallah.
Busece06 cansualtikulac canım mutlaka doktorunu ara. Benimde 1 kerelık pembe geldi hemen acile cagırdı önlem amaclı progestan iğne vurdular. Ama kahverengi ise korkma yinede doktoruna bildir ama kahverengiyi normal karsılıyolar
kokulusilgim22 Sena_1997 maşallah Allah bağışlasın benimde üçüncü olacak. Bir kızım War birde kaybettm
bsrgrks Kızlar benim gibi yeni hamiş olanları görmek istedim süreci beraber geçirmek adına yanıtlar için teşekkür ederim ☺️
Kbramuss bsrgrks bsrgrks 6+4 miğde bulantısı koku hassasiyeti çok fazla inşallah en kısa sürede geçer 🙏
Alparslanim29 bsrgrks bugun 7.haftamiza basladik cook sukur 6+3 kese ve kalp atisini duyduk hicbir belirtim yok cok hafif mide bulantim basladi sanki
Ruhsuz 7+4 baya belim ağrıyor kasıklarım ,7+2 de kalp atışını duyduk ama leklenmem başlsı kahverengi,dua edin kızlar lütfen 🙏
rumeyshaan Ruhsuz ben su an 9+4teyim bende de lekelenme oldu 2 kere koyu kahverengi geldi kesildi ama doktora sormadim