Kızlar ben de biraz bahsetsem dualarınıza ihitiyacım var
Son adet tarihim 17 Aralık
Salı akşam 32 ile öğrendim ertesi gün doktora gittim 40 çıktı doktor ultrason ile baktı henüz kese yeni oluşuyor haftaya Salı günü tekrar gel iki günde bir kan verip yıpranma Salı değerlendirelim dedi cuma günü evde test yaptım çift çizgi çıktı bulantım var biraz da göğüs hassasiyeti mevcut
Diş hekimiyim ama gerçekten böyle konularda tecrübe her şeyin önünde geliyor ne düşünüyorsunuz sürecim hakkında