Nzlsgt_1 bende böyleyim ya gerçekten çok sıkıldım artık uyku düzeni diye birşey kalmadı 38+5 gelsin artık bebiş kurtulmak istiyorum bu durumdan ben uyumuyorum diye eşimide uyutmuyorum valla geliyorum gidiyom onu uyandırıyorum sabah işe gidiyor bide sonradan üzülüyorum gerçekten istemsizce oluyor eşimin hakkını ödeyemem valla ben Bir doğurcam eşim dokuz doğuruyor canım kocam iyiki var o 💞