Nzlsgt_1 Deletedmom_116 valla benim regl zamanlarım da çok ağrılı geçiyordu evlenince geçer dediler geçmesi doğum yap geçer dediler bakicam inşallah geçer o da migrende
Lokumum9593 Nzlsgt_1 ben.. geceler haram 😅 35+5 olduk en buyuk derdim gece sık idrara cikma. Gece acıkmaları, bi onceki gece 1 saat rahat uyudum dedigim pozisyonda ertesi gun belimin agrimasi 😅 bacak agrilari… daha coook sey yazarim 😅
Bzdmr Nzlsgt_1 34+2 haftaligim bende aynıyım geceleri evin içinde dolanıyorum sürekli eşiminde uyku düzenini alt üst ettim oturup sabahlara kadar film falan izliyoruz 🤦🏻
Nzlsgt_1 Bzdmr valla benim eşim çok güzel yatıyor 😅😅 çalışıyor diye bende uyandırmak istemiyorum ama elimde olmadan sinir oluyorum bazen 😅
Bzdmr Nzlsgt_1 Benim eşim nöbeti olmadığı sürece evde ondan rahat yoksa nöbete gideceği zaman bende yat diyorum ama adamın uyku düzeni kalmadıki benden daha çok hamile psikolojisine soktum 🤭🤭🤭🤣
Dp1234 Mariam2 acaba uyku depolanacak bir şey mi? Böyle diyerek zaten moralmen düşük olanhamileleri daha da demoralize ediyorsunuz. Uyuyabilsr uyur herhelde
berkinannesi_03 Nzlsgt_1 seninle 11 kadar vakit geçirmesi bile ne güzel canım Rabb’im mutluğunuzu bozmasın inşallah Allah eşlerimizi başımızdan eksik etmesin 🤲 sonuna çok güldüm 😂😂
KeremikoBayky Nzlsgt_1 39+3deyim hala yolun sonu görünmüyor. Ya sabır çekip beklemekten başka fayda yok