Gercekgulbahar şeker yüklemesi yaptirana kadar yani 25.haftaya kadar asla tatli yiyemedim cikolata kokusuna bile midem bulandi seker yüklemesinden sonra bana bir sey oldu inanilmaz fazla tatli yemeye basladim günde 3 sütlaç yedigim oldu ki sonra bebisin suyu artti simdi günde bir meyve yiyorum ya da bir parca bitter cikolata yiyorum fazlasi cidden cok zararliymis