Kızlar tam bi tatlı hastayısım benim şekerim varmış gebelik şekeri yani sabahları kahvaltıdan 5dk önce 5 ünite sabah ve akşam 6,ve 7 ünite olmak üzere günde 3 kere insülin oluyorum günde 1 kere fe şeker ölçüyorum. Ama canım aşırır derecede tatlı istiyor dşyesştyen eşliğinde devam ediyorum sürecime aranızda böyle durumu olup yiyen var mı🥺