btllsk Gercekgulbahar ilk başlarda dikkat etmeye çok çalıştım ama artık iyice saldım ama dikkat etmekte fayda var tabi 🥰
Yarnn Elifdamlayildiz bende öyle sevdigim yemegi yerim ertesi gün üç gün geçse bile dolapta hiç bişey olmuyo diye korkmuyorum pek ama işte yinede şüphe oluyo insanda inşallah bişey olmaz 😊
Elifdamlayildiz Yarnn kız n’olacak 3 günden sonrası tehlikeye giriyor zaten dolapta zaten yeni pişirmiş gibi oluyo🙊😅
Elifdamlayildiz Yarnn yeme diyen halt etmiş 😂😂 bazı yemekler durunca daha aromatik daha lezzetli oluyor😋
Seyma65 umena offf bende öyle ama bebeğinn kilosu fazla çıktı doktor yeme dedi normalde sütlü tatlı severdim şimdi şerbetli tatlılar favorim oldu
Babykalamar Tubik12 aynen bende oyleydim canim ilk 4 ay agzima hic surmedim sonra bazen 1-2 ufak cikolata attim ama yine istekli degildim tam olarak yaklasik 25. Haftamdan sonra felan yemeye baslamistim rahat bisekilde
Babykalamar bademli_puding hahaha erkek cocuklari ilk baslarda tatlidan nefret ediyo herhalde simdide surekli kulagima fisildiyo bise yesene diye🤣🤣🤣🥲🥲
Gulsahponcik Gercekgulbahar çook canım çeklyor ama insülin direnci oldupu için dikkat ediyorum şeker yüklemesi daha yapılmadı 20 haftalık oldu aşırı kriz gelirse cennet hurmasının içine kakao karıştırıp yiyorum tavsiye ederim anneler puding gibi oluyor 🤭😂