Koalammm -Nazlican35- canım ben hamile olmadan doğum sigortası yaptırmıştim tam bilgim yok o yüzden ama hastaneyi bilgi almak için ararsan söyleyebilirler sor istersen
Effii -Songul benim drum da cenk bey♥️ çok memnunum, yarın gideceğim hatta 4+4,üm dün kan verdim, yarın kan vericem artışa bakacağız♥️
Newlymom35 Elisa55 Bende volkan emirdara gidiyorum harika bir insan☺️ çoook memnunum çok pozitif ve kibar bir insan. Fakat normal gebelik takibi yapmıyor tüp bebek ve riskli gebelik takibi yapıyor
Elisa55 Newlymom35 ilk hamileliğimdede beraberdik kızımın takibini o yapmıstı. Simdi ikinciye hamile oldugumu ögrenir ögrenmez aradım kabul etti eski hastası oldugum icin ☺️
Koalammm -Nazlican35- ne kadar saçma ya sırf fiyat için millet hastaneye mi gelecek soyleyiverin işte
Ozgeebozkurt Aynurkrm ege üniversitesinde doğum yapan var mı merak ediyorum deneyimi olan var mı aramızda?
-Nazlican35- Koalammm aynn öyle çok saçma ege yaşam da öyle sordum ille gel dediler gittim 13 bin dediler ikiz olduğu için tek gebelik de 11 bın miş