-Songul dediğin gibi belki ilk izlenim de yanilmişimdir canım zaten iyi olmasalar kimse gitmez dimi ama ilk defa da gidince heyecanlısin için kıpır kıpır sonuçta o zaman da iyi olmak gerekiyo heyecanını doktorumda bence paylaşması gerekiyo o yüzden ben pek sevmemiştim heralde bida da gitmedim zaten😃