Esiraa e koltuk takımı 25binse biz şimdi almıyoruz ya koltuk takımını. Bende isterim özelde doğurayım odalar yapılsın süsler olsun ailem yanımda kalsın ama 2bin değiş 3 bin değil artık ticarete dökmüşler geçen sene 4bine doğuran arkadasım bu sene şok geçiriyor fiyatlara. nst bile ayrı para olmus. Riskli bir durum olsa hemen gidelim bizim çocuğumuzda kıymetli elbette biz anne değilmiyiz bizimki evlat değil mi?. Ama şartlarım el vermiyorsa ağlayıp isyan mı edelim. Özelde doğurup ertesi güne mama parası denkleyemeyince ne anladım o işten. Allah herkese sağlıklı kolay doğumlar nasip etsin demek en güzel en doğrusu