Esiraa ilk hamileliğimde muayene için özele gidiyordum. Doğum için kadın doğum hastahanesine gitmiştim. Şartları, hastahanenin fiziki özellikleri yeterli olduğu için o kadar parayı özele vermeyi istemedim. Şansıma da iyi bir doktor denk gelmişti doğumda. Ben özel hastahanelere bu kadar ciddi meblağların verilmesine anlam veremiyorum. (Zaruri durumlar hariç)