Aynurkrm Kızlar izmirde hangi doktor hastaneden memnunsunuz Biz şuan sada hastanesi ibrahimm egemen beye muayene olmaya gidicez sizin önerileriniz neler?
Nihlal Aynurkrm çiğli eğtim ve araştırmada Behiye Seda hanıma gidiyorum çok ilgili güler yüzlü biri tavsiye ederim kesinliklee
Koalammm Aynurkrm ben Medicana İlkay Topaloğlu na gidiyorum bayan doktor gerçekten çok güler yüzlü samimi anlattıklarımi güzelce dinleyip cevap verir aklında bulunsun canım
Zeyrista Aynurkrm çok iyi bir doktor ben de ilk kez geçen ay gittim çok ilgili ve doğumu da onda düşünüyorum nasipse
Elisa55 Medical park yeni adıyla medical point volkan emirdara gidiyorum ilk gebeliğimdede beraberdik simdide kendisindende coooook memnunum canım doktorum☺️
Newlymom35 Elisa55 Bende volkan emirdara gidiyorum harika bir insan☺️ çoook memnunum çok pozitif ve kibar bir insan. Fakat normal gebelik takibi yapmıyor tüp bebek ve riskli gebelik takibi yapıyor
Masal12345 Nurcan_er123 bende buca kadın doğuma gidiyorum ordami doğum yapicaksiniz inşallah iyi bir hastanede bide suda doğum varmış orda duydunuzmu
anie Medifema da emrah bey takip ediyor bizi de gebeliğin 3ncü ayında başladık çok memnunuz doktorumuzdan
FazlaHamile anie bende Emrah beye gidiyorum 7. Haftamdan beri iyi ki denk gelmişim diyorum şuan 36+4um
Nihlal Aynurkrm evet başlarda bende çok zorlandım ama sonradan doktor takip gerektiren hasta alanı açtı çok şükür 🥲
Zeyrista Aynurkrm normal doğum sorduk bugün 15.000 sezaryen 12.000₺ dedi bize yılbaşından önce normal 10.000 sezaryen 9.000’di baya fiyat artışı olmuş maalesef
Elisa55 Yncrno en son konustugumuzda 19000 demislerdi ama zam gelcegide söylenmisti suan hala aynı fiyat gecerli mi bilmiyorum. İlk dogumumda medicalde oldu 2 sene önce 10 bin tutmustu muayene ücretleri haric dogum simdi hersey aldı basını gidiyo
Zeyrista Yncrno aslında doktor da fark ediyormuş her doktor kendi fiyat belirliyormuş İbrahim egemen bey doçent doktor olduğundan belki fiyat farkı ondandır operatör doktorların fiyatları o kadar yüksek olmayabilir
Buseelif23 Aynurkrm canım bende egemen beye gidiyorum çok ilgili bir doktor muane ücreti 500 tl olmuş demişti bir arkadaşım ne kadar olmuş acaba
Gulooo Buseelif23 egemen bey de doğum ücretini sordunuz mu bikginiz var mı gakşba bende ona geçiş yapıcam