Herseyguzelolsun7 Zln2152 evet %90 erkek dedi doktor. Bacak arasında ben de gördüm çıkıntıyı ama kordon olabilir belki bilemiyorum. 16. Hafta daha net olurmuş her zaman
Zln2152 Herseyguzelolsun7 evet öyle diyorlar canım banada 13+2 de %90 erkek demişti artık yanılma olur mu bilmiyorum o günden beri gitmedim o doktorumun yanına şuan 17+2 olduk
Zeynepery Busra_er1 bende 16.haftada kelebek kanadı gibi hissetmeye başladım şimdi ise içimde dalgalanmasını hissediyorum😂 şu an 17+4üm
Herseyguzelolsun7 Zln2152 hayırlısı olsun ❤️☺️ sağlıkla doğsunlar da gerisinin hiçbir önemi yok. Ama hissettiğim kız en çok arzuladığım erkekti ☺️kısmet
03rabia48 Busra_er1 normal tabi. Bende 14 haftalık ta hissettim. Şimdi 20 haftalık maşallah ı var keratanin çok oynuyor. Özelikle idrar torbasına çok baskı yapıyor. Her kiynastimi çişim geliyor 😅😅😅😅
Zln2152 Herseyguzelolsun7 aynen öyle canım❤️ Önemli olan sağlıkla doğmaları Allah gönlüne göre versin inşallah 🙏 ben hissettiğim gibi çıktı hatta testte çift çizgiyi görünce bile eşime dedim bir oğlumuz olacak diye hep öyle hissettim 🥹 hep hayalim bakalım sağlıkla gelsin yavrularımız inşallah 🙏
-MucizeMelegiim- Busra_er1 16. Haftada hissetmistim🙈 kelebek kanat cirpiyor gibiydi sanki 🙈Net tekmesini de 2o de hissettirdi oglusum🙈🙈
Bsra07 Busra_er1 22. Haftada hissetmiştim baya geç kalmış benim ki aşırı ağır kanlıyız hala da öyle şimdi aklıma geliyor şaşırıyorum ne günlerdi şu an 37 olduk son 12 günümüz kaldı bakalım =)
Kaplann @Busra_er1 @Busra_er1 ay bizde bugün 15+4 olduk, 2 saat önce hisseder gibi oldum kelebek uçtu gibi 🙈
Medinehnm İlk gebeliği 18 haftalıkken pıt pıt hissettim net şekilde 20. Haftamda hissettim şuan 24 haftalığız baya hissediliyor artık net şekilde cok güzel bir duygu 🥺🥲😍