Zln2152 bademli_puding inşallah kuzum çok sağol. Valla hareketlerini hissedeceğim günü sabırsızlıkla bekliyorum sağlığı yerinde olsun da geç tekme atsın o sorun değil her öksürmem korkuyla oluyor vallahi aman çocuğa birşey olmasın aman şöyle
bademli_puding Zln2152 aynen öyle önemli olan sağlıkları doktorun söylemiştir belki ama benim doktorum öksürmekten bebeğe bişey olmaz suyun içinde korunuyor demişti
minikkus1 Masell ilk gebelikte 20. haftaya kadar biraz zor anlaşılıyor. sonrasında pıt pıt sanki içerde kalp var gibi oluyor. şu an 30. haftadayız sanki içerde yüzen biri var 😂
Zln2152 bademli_puding doktor zaten ultrason da bakınca bebekte sıkıntı yok demişti. İnşallah öyledir bazen içim hiç rahat değil huzursuz oluyorum anlamıyorum neden böyle ilk kayıptan dolayı sanırım😏
bademli_puding Zln2152 seni çok iyi anlıyorum bende öyleydim hastane yakın diye her hafta gittim kontrole doktorum bıkmıştı benden 😅
Ahsenveannesi Kirmizibalik1 herkesin yapısı farklı iki gebeligimde de 13 haftada hissettim şuan 16 ve tekmeleri çok net hissediyorum başı nerde ayakları nerde dönmesini falan hissediyorum göbek bölgem cukurdu benim belki o yüzden erken hissetmisimdir
Mihri_34 Hamileliğime Çok zayıf başladığım için 16 da hissettim kalp atışı gibi şuan 31 haftalığız çok şükür kıpır kıpır 🥰