Mother_biri @“Busra_er1”# ben hissediyorum zannediyordum da doktor 20 den önce hissetmezsin dedi damarlardan dolayı öyle hissediyorsun dedi. Nasıl bir his çok merak ediyorum 🙈😂
bademli_puding Zln2152 dikkat et kuzum nane limon ıhlamur iç bende baya kötü atlattım zor olsada geçti şükür kontrolün ne zaman
Zln2152 bademli_puding valla ne varsa içtim tüketim canım domuz gribi geçiriyorum ben halen de atlatamadım şiddetli öksürük nefes darlığı ne dersen var antibiyotik verdi doktorum onunla biraz toparlana bildim bu yüzden bebek hep aklımda harekette olmayınca iyice korktum. Kontorol olarak doktorum gün vermedi kuzum ama büyük ihtimalle haftaya giderim
Yarnn Busraademirr2323 22 +1 de hissetmeye başladım ben canım niye hissedemedim diye çok düşünüyodum ama boşmuş o kafaya takmalar zamanı gelince çok güzel meraba diyolar
Hilal2 Zln2152 domuz gribimi belirtileriniz neydi acaba bende çok kötüyüm öksürük boğaz ağrısı felaket heryerim kopuyor böyle bişey ilk kez oldu hele öksürük ciğerlerim ağzımdwn fırlayacak sanki
bademli_puding Zln2152 çok geçmiş olsun canım bi an önce iyileşirsin inşallah ama korkma bende hissetmediğim için korkuyodum 19. Haftaya kadar mutlaka hissedersin yada hissediyosun ama gazla da karıştırıyor olabilirsin
Zln2152 Hilal2 göğüs yanması öksürük balgam bademciklerim hep şişti burun akıntısı ateş bende öksürmekten ciğerlerim çıkacak gibiydi iki gün önce resmen bacaklarım bile tutmamaya başladı eklem ağrısından covidden beter bir virüs
Yarnn Zln2152 ben kahvaltı da reçel filan baya yemiştim yarım saat geçmeden bebegim meraba dedi teknesiyle 22+1 de tatlı ye canım
Yarnn Zln2152 22+1 de bu pazartesi hissettim canım ufak ufak bazen vuruyo ama belki günde bir iki çok degil büyüdükçe daha da netleşir sanırım
Zln2152 bademli_puding inşallah kuzum çok sağol. Valla hareketlerini hissedeceğim günü sabırsızlıkla bekliyorum sağlığı yerinde olsun da geç tekme atsın o sorun değil her öksürmem korkuyla oluyor vallahi aman çocuğa birşey olmasın aman şöyle
OnurBurcu93 Masell 20. Hafta itibari ile hissedersiniz benim de ilk gebeliğim o haftalarda başlamıştı çevrem panik ediyordu nasıl hissetmedin falan diye ama normalmiş ☺️
aysegulanne23 22.haftada çok ufak hissettim. Ama 23 hafta itibariyle gün içinde sürekli hissediyorum 🤍