Busra_er1 ya benim 2. Gebeliğim ve şunu söyleyeceğim 5 haftamdan beri içimde hissettiğim kipirtilar var evet bu hepinize sacma gelecek bence de çok sacma çünkü elleri kolları bile oluşmamış hatta kalp atışı bile ama hamile olmadığında asla hissettigin bisey değil bu hamileligin verdiği bir rahimde oluşan bir kıpırtı. 8 haftadan sonra kelebeğin kanat çırpması gibi daha sonraki evre ise gercek bir tekme oluyor 🤗