Kızlar 14 haftalığım ve 2 defa sağ kasığımda birşey gagalıyor gibi hissettim. Diğerin de sanki karınca yürüyor gibi gerildi derim . Hatta böcek girdi falan sandım tişörtü kaldırıp baktım . Sizce bebek mi bu ? Bağırsak hareketlerini biliyorum şuan gaz problemim yok . İlk defa böyle bişey yaşayınca bende merak ettim doğrusu