Bir gün öncesinde doktor kontrolünde doktoruma bile söylemiştim sancilarim var doğuruyorum diye yok demişti ertesi günün gecesi dogum yaptim ama ben yaklaşık 1 ay öncesinden sancilanmaya başlamıştım en son ki 2 gün sancidan oturamıyo uyuyamiyodum ve akintim başlamıştı