Zerdalicekirdegi Daha doğurmadı 41+0 olduk. Pazartesi lekelenmem oldu kahverengi kontroller falan yapıldı işte sancı da düzensiz çıktı nst de 1cm açıklık vardı salı da normal kontrolüm vardı yine gittim poliklinik doktoruna sancı yine düzensiz çıktı ama var. Gündüzleri iyiyim aslında ama akşam saat 11 gibi bel ağrısı kasik ağrısı ve bacak ağrısı oluyor şimdi yine öyle bakalım yarın randevumuz var yine ne olacak