Sevgi3444 Rukiye24 benimde belirtiler o şekilde başladı ve ilerleyip suyun gelişine kadar sebep oldu ve dediğim gibi 32.6 da doğum oldu sezeryanla
Tqceks Minikmucizem10 benimde akıntılarım çok arttı ama normal akıntı gibi. Ayrıca kasıgımda ara ara baskı oluyor. Belim ağrıyor. Dünden beri de sağ kalçama sanki birşey batıyor gibi
Minikmucizem10 Tqceks hadi hayırlısı olsun şimdiden benim yerimde oturamayacak derecede olmuştu meğersem acilmam varmis
Sevgi3444 Ikicocukannesi32 anomaliliydi oğlum mikrosefali teşhisi konuldu ozman bi çok sıkıntısı vardı
Buso-oz Kızlar 37+4 ten selam ayın 17 sinde kontrolüm vardı nst’de sancılarım çıktı doktorum doğumun başlamış 3-4 cm açıklık var dedi ama 3 gün oldu ne gelen var ne de giden böyle bir durumla karşılaşan var mı.?
Minnieand Buso-oz açıklıkla bi hafta bekleyen bile varmış hızlandırmak için kegel falan yapabilirsiniz açıklığınız da gayet iyiymiş maşallah umarım bir avazda sağlıkla doğurursunuz 🥰
Selinms DefCan01 canim doktorun ve sen tabiki daha iyi bilirsinizde niye suni sanci verip dogurtmuyor seni eltiminde bu sekilde 41.haftalari olmustu bebek en sonunda kakasini yapti iceride mecburen olay sezaryene dondu
DefCan01 Selinms 42 haftayı bekliyorlar benim olay da eltinin olayına dönecek gibi az 😂😂açıkçası bende istemiyorum suniyi bakalım ne olacak elinde sonunda çıkacak ordan hele bi gelsin Küçük hanıma soracağız derdi neymis
Minnieand EceeA00 ben de tam 37+4ten 2cm demişlerdi şimdi 38+2yim acaba daha da açıldı mı çok merak ediyorum 🫣
Mom_90 Minnieand 37+4 te 3santim açıklıkla doğuma alındım ve suni sancı ile 6 saatsanci çektim dgurdum
anie 2023bebegim benimde iki gündür vajina kenarlarında kalçamda ve sırtımda çok ağrı var yürürken falan zorlanıyorum bazen elektrik çarpmış gibi iki üç sn lik ağrı oluyo bunlar doğum belirtileri mi daha 34+2 deyiz biz erken diye korkuyorum
Zerdalicekirdegi DefCan01 sen yinede gönlünü ferah tut bebişin sağlıklıysa daha vakti var demek ki annesi 🥰
Zerdalicekirdegi 2023bebegim çok güzel açıklamışsınız teşekkür ederim muhtemelen bebek aşağı indikçe baskı artar benimde
2023bebegim Zerdalicekirdegi aynn indiğinde his edersin zaten benim 5.olacak hayırlısı ile ezberledim her detayı 😂😂
Busra1822 Aysenur426868 benimde 2. Hamileliğim ve inanılmaz sezaryan yerim agriyo kasıklarım bacaklarim çok fena diyorum doğuruyommu acaba yok hergun böyleyiz 😢