zeynepaylaipek Buseniizz son 21 benimde ✋ cinsiyeti kız ikinci gebeliğim ilkinde sancım olmadı suni ile yaptırdılar 40 dan sonra bunda da olmazsa 15 inde hastaneye yatiririm suni için dedi. Elimden gelen herşeyi yapıyorum valla suniye kalmamak iicn 😅😐
zeynepaylaipek Buseniizz kendi sancınin acilmanin olması tabiki daha iyi. Bende hiçbir şey yoktu ne açılma ne sancı o yüzden de uzun sürdü doğum
Nilperisi Rukiye24 Buseniizz son 25 günüm ilk bebegim normal 39+0 yani 7 gün kala gelmişti o yüzden 18 gün kalmıs gibi hesaplıyorum ama belli de olmaz 😀