bebegim2023 Buseniizz Bende sezeryan istiyorum nasipse 39. Haftasına kadar bekletiyor doktorum çocuğun ciğerleri gelişsin dedi
zeynepaylaipek Buseniizz kendi sancınin acilmanin olması tabiki daha iyi. Bende hiçbir şey yoktu ne açılma ne sancı o yüzden de uzun sürdü doğum