Rukiye24 Buseniizz kızlar ishalim vardı ama arttı bağırsaklarım çıldırıyor içerde belim ve kalçam aşırı ağrıyor kaynanamın doğum günü doğmasın diye diye bir hal oldum doğurcam galiba şu 24 saat beklesin bari😀😀
Buseniizz Rukiye24 ahahaahs 🤣🤣 doğumun yakındır tut biraz daha ahahha 😅😅 benim de haftaya görümcemin doğum günü bende tutacam artık ya da hemen doğsun 🤣🤣
Ftmtkli06 Rukiye24 Valla canim hiç belirti yok doktor normal doğum olacağı için 41 haftaya kadar bekleyebiliriz diyor
kahvekokusu_ Buseniizz benim ikinci ama sanki bu daha bi heyecanlı ya çünkü bi şeyleri biliyosun ve kafanda kurup duruyosun aşırı heyecan veriyo son 24 çok şükür
Buseniizz happiestMom tabi sezaryan karşıtı asla değilim sadece sezeryandan daha çok korkuyorum o yüzden normal olsun isterim inşallah aksilik olmaz