Rukiye24 Kızlar Fundayakut aren6161 Kubrak2016 EmineDefneGokce Oznurcakir snm-ekr1 bebegim2023 Buseniizz
Buseniizz happiestMom hayırlı doğumlarınız olsun inşallah sağlıkla alın kucağınıza 💕 ben normal istiyorum inşallah bir sorun olmazsa o yüzden bilemiyorum doktorum 1 hafta 10 güne gelir dedi
Oznurcakir Buseniizz bizde 37/3 oluyoruz inşallah her çarşamba bir haftamız doluyor inşallah sağlıkla hayırla kucağımıza alırız 🤲🏻🥹
happiestMom Buseniizz Kızımda bende normal cok istedim ama malesef olmadı suyum azaldı acılmam olmadı. Mecbur sezeryan oldum. Allah gönlünüze göre versin insallahh 🙏🏻 saglıkla kavusalım da gerisi önemli degil 🥰
Buseniizz happiestMom tabi sezaryan karşıtı asla değilim sadece sezeryandan daha çok korkuyorum o yüzden normal olsun isterim inşallah aksilik olmaz