hdilara merhaba canım geçmiş olsun.. ben de hamileliğimin başından beri ilaç içiyorum.. tiroid sorunum daha evvelden sorun olmayacak şekilde vardı.. son testlerimde stabil şuan.. çok yüksek değilse dert etme, bana da doktorum öyle dedi.. benim gittiğim doktor çok tatlı çok ilgili yaşlı bi prof. Doktor hamilelik boyunca ilaçla kontrol altında tutuyorlar zaten için rahat olsun.. oynayan küçük değerlerle değişen bişey olmazmış