hdilara bende ilk sağlık ocağında kan verdiğim de 8 çıktı tsh. Oradaki doktor değeri görünce korkuttu da beni çok yüksek diye. ilaca başladm dahiliye doktoru 50 mg başladı. Sürekli kan veriyorm geçen 2,5 çıktı değer. Hergün aynı saatte sabah aç karnına içiyorum. Ve 2 saat sonra kahvaltı yapıyorm. Böyle düştü bnm ama doktor 3. Aya kadar kullan dedi… Çok geçmiş olsun sizede