hdilara evet canımm tabi ki değerler yükseldikçe doz artırımı yapılıyor..
her ay düzenli kontrol şart,
endokrinoloji doktoru takip ediyor!
Benim ki 2.buçuk dolaylarında taze yeşilliklerime de limon artı iyotlu tuz kullanıyorum ekstradan doktor tavsiyesi