İlk başlarda çok narin narin vuruyordu. Ben bile zor hissediyordum ama şimdi 31+6 yız. Bazen öyle bi vuruyoki ayağı kolu dışarı çıkıcak gibi hissediyorum 😂😂 ama genel anlamda can yakıcı vuruşları olmuyo, kendi halinde takılıyo. Gece yatağa girince bide yemek yiyince coşuyo sadece 😂