minikmucizeemaak myangelson Stres yapmadım canım geçen ay kimyasal gebelik geçirdim slttan ve üstten ultrasonla kontrol edildi bi sıkıntı yok dedi doktor ben beta verirken diğer kan tahlillerini de verdim kontrol amaçlı
minikmucizeemaak Dacmnt Öyle tabi canım çok da umudum yok mucize gibi süpriz olur bana eğer varsa 🫶🏻 Olsa herhalde idrsr yestlerinde de çıkardı negatşf olduğu için onlar umudum yok
Minikmucizelere minikmucizeemaak canım googleye kan verdigin saglik ocaginin adini yazip tahlil sonuclari yaz ilk cikana gir orda barkod falan isticek ztn onlari gir bulacaksin bak bakalım bi tekrar yaz bana yapamazsan falan
123emakumsal minikmucizeemaak kani verdikleri merkezin adini ve girmen icin bir kod veriyorlar danismana sonuclarimin enabiza gec dustugunu soylemen yetiyor
Minikmucizelere minikmucizeemaak istersen ben deneyivereyim sağlık ocaginin ismini ve borkodunu soyle de bide hangi il ilçe falan ben deneyelim istersen tabi
minikmucizeemaak Minikmucizelere Barkod bu doktorun kan almaya inerken elimize verdiği dimi farklı değil
Aysll33 minikmucizeemaak yarın öğlene kadar bekle çıkmazsa sonuclar sonra git doktora öğleden sonra hayırlı haberlerini bekliyorum
minikmucizeemaak Aysll33 İnşAllah canım bir ümit en azından bütün kan tahlillerini istedim hem onalrı da görmüş olurum
Aysll33 minikmucizeemaak canım e nabiza düşüyor zaten ordan bakabilirsin ben hep ordan takip ediyorum
Ilayda01 minikmucizeemaak kuzu saglik ocagindaki doktorun sana laboratuvarındaki kodu verecek sen o kodla bakacaksın saglik ocağının vermesi lazim
minikmucizeemaak Ilayda01 inşAllah canım testlerim hep negatifti idrarlar, çok umudum yok ama hiç ummadığın anda bir mucize olur belki
minikmucizeemaak Minikmucizelere Tabiki canım edeceğim umudum yok ama hiç ummadığım anda mucize olur inşAllah