minikmucizeemaak Kızlar merhaba ben sabah sağlık ocağınw kan testi verdim burdan bir kaç konuşmada görmüştüm ama bulamadım googleden sağlık ocağınw girişle bakabiliyorlardı bilen biri yardımcı olabilir mi ? E nabıza düşmesi biraz zaman alır sanıyorum
myangelson minikmucizeemaak bazı yerler sisteme giriş için şifre gibi birşey veriyorlarmış öyle bakiliyormus ama bizim burada öyle birşey yoktu doktor da onaylamadan sisteme düşmüyor muayeneye geleceksin bakcam öyle onaylarim sisteme düşer demişti orası nasıldır bilmiyorim canım sisteme giriş için barkod vs verildi mi?
Serkansemacit minikmucizeemaak akşama düşer e nabiza siz takip edin ertesi günü beklemeye gerek yok benimkilr hep öyle oldu zaten saat 10 dan sonra tahliller labaratuara gidiyor akşama sonucu çıkmış oluyor
27ozlem minikmucizeemaak kan verdiğiniz tüpün üzerinde barkod numarası var onun fotoğrafını çekin e-nabızda sonuçlarım kısmında barkodu girerek öğrenebilirsiniz erkenden
Minikmucizelere minikmucizeemaak canım googleye kan verdigin saglik ocaginin adini yazip tahlil sonuclari yaz ilk cikana gir orda barkod falan isticek ztn onlari gir bulacaksin bak bakalım bi tekrar yaz bana yapamazsan falan
minikmucizeemaak myangelson Hayır canım yarına çıkar 11 gibi gel bakalım dedi doktor sadece beta değil hepsini istedim bütin herşeye bakılsın diye betadan çok umudum yok adetim 5 gün gecikti ama testlerim negatif çıkıyo
myangelson minikmucizeemaak o zaman oranın sağlık ocağının sistemi nasılsa o şekilde olur bazıları direk çıkınca yükleniyor bazıları bizim burası gibi doktora muayene olmadan sisteme düşmüyor. Sonuçlara da bu arada tahlillerim kısmına basarak bakabilirsin
27ozlem minikmucizeemaak pardon canım ben yanlış hatırlamışım ben devlet hastanesinin sitesinde laboratuvar kısmından öğrenmişim barkodu girerek. Ama her hastanenin sitesinde çıkıyor mu onu bilemem
minikmucizeemaak myangelson Evet onu biliyorum da burda bi kaç kişi öyle söyleyince sorayım dedim sonuçlarım yasısı da bulamadım bekleyeceğiz bakalım hamile hibi hissetmiyorum kendimi idrar testleri negatif ama neden böyle gecikiyo anlamıyorum tabi değerlendirdim bu ayı da ama hissetmiyorum
Dacmnt minikmucizeemaak Canım melis sağlık diye bi site var ordan bakılıyor ama kan tüpünün üstünde ki barkod lazım ben onun resmini çekiyordum
myangelson minikmucizeemaak kist vs de gecikmeye sebep olabiliyor ya da çok stres yaptıysan o da olabilir canım
minikmucizeemaak Dacmnt Melis den baktım ama kayıt bulunamadı diyor canım e nabızı bekliyeceğim mecbur
Dacmnt minikmucizeemaak Denediğin barkod yanlışsa ondan da olur cnm sabırsız olmakta çok haklısın hayırlısı olsun inşAllah
minikmucizeemaak myangelson Stres yapmadım canım geçen ay kimyasal gebelik geçirdim slttan ve üstten ultrasonla kontrol edildi bi sıkıntı yok dedi doktor ben beta verirken diğer kan tahlillerini de verdim kontrol amaçlı
minikmucizeemaak Dacmnt Öyle tabi canım çok da umudum yok mucize gibi süpriz olur bana eğer varsa 🫶🏻 Olsa herhalde idrsr yestlerinde de çıkardı negatşf olduğu için onlar umudum yok