Sinem0135 ben de daha önce kalp atışı duyulmadığı için iki defa kürtaj oldum. Normalde 3düşükten önce genetik test yapılmıyormuş ama biz ilk düşükten sonra yaptırdık pıhtılaşma çıktı. Şehir hastanesinde ücretsiz yapılabiliyor. Şimdi 34haftalık hamileyim. Gebelikten önce coraspin kullanmaya başladım, gebeliği öğrendiğimden beri de kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. Muhakkak genetik testinizi yaptırın. Hamile kalabiliyorsunuz inşallah ne olduğu belirlenince de gereken tedavi yapılır içinizi ferah tutun. Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻