monarosamommy yok canım asla isyan etmiyorum. Sadece bşr kere kürtaj oldum tekrar olursan devamı geliyor diyorlar . Bırak kendi düşsün diyorlar . Düşer mi bilmiyorum da .
Peki acaba bu kürtajla alınacak bebeği de kromozom analizine göndermemiz lazm mı