monarosamommy dün yazını görünce sana çok dua ettim. Artık dualarımdasın. Rabbim sana da bana da hayırlısıyla evladımızı kucağımıza almayı nasip etsin. Bende 37 haftalık bebeğimi doktorun ihmalkârlığı yüzünden kaybettim benimde hakkım helal değildir o doktora. Şimdi yine hamileyim kan sulandırıcı iğne ve hap kullanıyorum. İnşallah sağ sağlim sağlıkla kucağıma almak nasip olur. Sana da hep dua edicem. 🙏